środa, 4 listopada 2015

Siłownia Twórcza "Zakładka do książki"

Niedawno zmagaliśmy się z jesiennym tematem Siłowni, a dziś już czas na kolejny.
Tak jak Emilia wspomniała w poście z wynikami ST "Jesień" - postanowiłyśmy zmienić harmonogram publikacji postów. Od tej edycji ST czas na zgłaszanie prac przesuwamy na początek miesiąca. Zapraszamy również na hamakowe nowości - nowy cykl i kurs. Szczegóły wkrótce.

Temat, który prezentujemy w tym miesiącu wymyśliła Pandoramea, a jest to:



 A oto jej uzasadnienie:

Uwielbiam czytać, szczególnie, kiedy książka pochłania mnie do reszty. Wiele lat za zakładki służyły mi świstki czegoś tam,
później długa wstążka, aż odkryłam decoupage i zaczęłam w końcu używać porządnych zakładek.

Tworzenie zakładki to możliwość zamknięcia w małej formie pomysłu w zasadzie w każdej technice rękodzielniczej. Idealna i dla siebie, i na prezent. Stwórzcie zakładkę o dowolnej tematyce i w dowolnej technice. Niech towarzyszy dobrej lekturze w zbliżające się długie zimowe wieczory.

Na Zwyciężczynię czeka, do wyboru, jedna z prezentowanych przeze mnie zakładek.


Inspiracje Pandoramei:





Czas na hamakowe inspiracje:

Gosia LUNA przygotowała przepiękne zakładki z kotami:


Emilia wyszyła zakładkę z kotem Solo:



Ja (Hanulek) tym razem stworzyłam coś innego - przedstawiam moją pierwszą zakładkę wykonaną metodą decoupage:


Na Wasze zakładkowe prace czekamy do 1 grudnia. Technika wykonania jak zawsze dowolna.

A teraz kilka zasad - proszę was o zapoznanie się z nimi dokładnie TU

  • Każdy może zgłosić maksymalnie 3 prace. Prace muszą być nowe tzn. takie, które nie były nigdzie publikowane. Prace  nie mogą tez zostać opublikowane aż do ogłszenia wyników!
  • Zgłoszenia należy przesyłać na adres: silowniatworcza@gmail.com
  • W temacie maila wpiszcie tytuł Siłowni Twórczej, a w treści wiadomości Wasz nick blogowy i adres bloga oraz w załączniku zdjęcia prac konkursowych. Każda praca powinna być na osobnym zdjęciu lub kolażu zdjęć. Zdjęć nie można podpisywać i zamieszać znaków wodnych
  • Na swoim blogu, fb, lub stronie www należy umieścić baner informujący o Siłowni Twórczej, który znajduje się na początku niniejszego posta oraz w e-mailu przesłań nam link do weryfikacji tego faktu.
  • Na Wasze prace czekamy do 1 grudnia.

Nie przerażajcie się powyższym regulaminem jest on stworzony w celu zapewnienia wam zasad Fair- Play. Czekamy z niecierpliwością na wasze prace:)

I jeszcze najprzyjemniejsza część - nagrody.

Tradycyjnie już jest to bon na zakupy o wartości 30 zł do sklepu

oraz jedna z zakładek przygotowanych przez Pandorameę (do wyboru przez zwycięzcę).


Życzymy Wam miłego tworzenia oraz wielu niezapomnianych chwil przy ulubionych lekturach :)
Dziś na blogu pojawił się post z wynikami poprzedniej Siłowni.
Zapraszamy Was również do śledzenia hamakowych nowości - konkursów, kursów i nowych cykli tematycznych. 



8 komentarzy:

  1. zakładki śliczne - każda jest cudowna. Sama robiłam zakładki z decoupage, ale nie podoba mi się, że moje drewienka są takie grube - jakoś mi to w książce nie leży. Jak tylko skończę świąteczne krzyżyki, zabiorę się za krzyżykowe zakładki bo są cudowne. I to taki miły prezent jak ktoś ma urodziny czy imieniny. pozdrawiam i zapraszam czasem do mnie na quillingowamama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny temat;).. a prezentowane zakładki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. super temat i zakładki piękne

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy ci za odwiedziny w naszym Zakątku i zostawienie po sobie śladu:)